【香港植髮推介】O嘴!諗住植鬚最後做左植髮 @.@

如果人生像甜品一樣永遠甜蜜,不是很好嗎?

咩叫錯有錯著,睇完我呢篇文就知道,我諗你入黎睇都係因為想知道香港植髮推介姐係咪,冇問題,我一定講,不過我想話俾大家知,本身我係想植鬚,點知最後去左植髮,仲要咁離奇事後而家仲出篇文講香港植髮推介,厲害冇?冇呃你,初頭真係想植鬚,點知最後原來植髮先係最幫到我,成個故事係點?馬上開始!

講植髮推介前,先講下我本身,我唔係多鬚既人,所以我一直都好羨慕D人可以留鬚,我覺得好MAN,但問題係天生就係咁,都要認命,直至有一日無聊上網睇到D人講植鬚,先第一次接觸呢樣野,亦第一次知道原來天生無鬚既人,可以透過植鬚去完成心願,個原理好簡單,其實就係由植髮演變過黎,因為植髮就係抽取健康毛囊再植入脫髮範圍,生出來既就等如健康頭髮而且永久,植鬚一樣,抽完毛囊再植到想生鬚既位置,所以效果係最好既,。就係咁我就下定決心去做,仲搵埋去邊間做添,但有時候世事就係估佢唔到….

你睇下金城武留鬚幾型!可惜我….

我想植鬚既時間係年半之前,當時我28歲,正當我一心一意準備植鬚之際,離奇既事開始發生,某日朝頭早起身,照下塊鏡,我發現頭頂兩邊髮線開始甩頭髮,初頭我覺得可能係錯覺,但隨著時間過去愈黎愈嚴重,兩額髮線係好明顯地向後移,我開始驚了,之後開始諗我可能需要既係植髮,比植鬚更迫切!但我唔敢輕舉妄動,我決定請教下其他人先,正好當時我已經搵左間可以植鬚既公司,即係顯赫植髮,可以先補充一點,因為植鬚其實就係利用植髮既原理,而顯赫佢地亦都提供植鬚服務,加上佢地係香港最耐歷史,所以就搵佢地做,而我講話先請教下人,其實就係顯赫個植髮顧問,佢地有個免費諮詢,可以做之前先同顧問見面,於是我就上去見佢先…

顯赫門口影,大大隻字寫住ARTAS

上到顯赫,直接問顧問我應該點做,佢見我情況,覺得我應該做左植髮先,我都覺得係,因為鬚留唔留都得,但我個M字額真係愈黎愈核突,我先得28歲,仲有好多青春,就係咁,我就由TARGET植鬚轉到去植髮,其實植髮原理同個手術我都了解過,所以就即刻BOOK埋時間做,心諗愈快愈好!我做既模式係ARTAS植髮,其實仲有FUE無痕植髮同埋FUT傳統植髮可以揀,但ARTAS係而家最新植髮技術,效果最好亦都最快,而香港亦都只有顯赫有得做,所以佢地可以敢講係ARTAS專家,最在行,因此我就做ARTAS。

手術全程順利,唔知係咪因為我好想快D搞好呢件事,所以個手術我都覺得好快就完,係勒,俾大家睇下個成果先,植完髮唔係即刻會先番頭髮出黎架,都要等8、9個月先完全生到!

植髮之前就係咁樣…不堪入目!
呢張係植完9個月後影,兩邊其實已經差唔多生晒,我幾滿意下!

呢個就係我成個由植鬚轉到最後植髮既真實故事,都幾離奇下!哈!係啦,差D漏左講大家都關心既香港植髮推介,其實都唔駛點講,我諗我都係會推介番顯赫植髮,一來我自己去佢地度做,做完效果覺得幾好,二來其實植髮始終都係手術,要搵間老字號既先穩陣,顯赫香港最耐歷史所以呢個都係我揀佢地既最主要原因,當然無論植鬚OR植髮都係自己一個大決定,所以奉勸各位都要做多少少功課,搵多D資料先去做,OK?!好勒下次再講啦!唉啊,俾埋顯赫個網址大家,話晒呢篇文都叫植髮推介嘛,冇資料點得?https://www.nuhart.com.hk/zh/,有需要都可搵佢地

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started